İPTAL - İADE - DEĞİŞİM KOŞULLARI
Satın almış olduğum ürünü hangi şartlarda değiştirebilir-iade edebilirim?
Sipariş ettiğiniz ürünün size yanlış gönderilmesi ya da bizim tarafımızdan kaynaklanan herhangi bir hasar durumunda bizimle iletişime geçerek talepte bulunabilirsiniz. Bunun dışında hijyen koşulları nedeniyle ürünlerimizde herhangi bir iade ve değişim yapılmamaktadır. Lütfen siparişinizi onaylamadan önce sepetinizi kontrol ediniz.
Yanlış gönderim ya da hasar durumunda zaman kısıtlaması var mıdır? Kaç gün içinde bildirmem gerekir?Web sitemizden almış olduğunuz ürünler için 14 iş gününde bize bildirmeniz gerekmektedir.İptal - İade - Değişim işlemleri ile ilgili aklınıza takılan sorular için bize aşağıdaki kanallardan ulaşabilirsiniz, müşteri temsilcilerimiz sizlere memnuniyetle yardımcı olacaktır:Telefon : 506 421 78 14Whatsapp : 506 421 78 14E-posta : [email protected]